Jesteś aktualnie na: limuzyny-tarnow.pl > Jednoślady > Jesień na skuterze
Post Icon

Toyota Avensis I

Europejska wersja Cariny wysoko postawiła poprzeczkę w zakresie niezawodności. Dlatego też następca musiał jej dorównać. Wszystko po to by nie spadło zainteresowanie tymi autami. Wszelkie plany się powiodły. Aby podkreślić związki z Cariną nadwozie otrzymało podobną do poprzednika formę i kilka charakterystycznych detali stylizujących. Zbyt przesadnym nawiązaniem do przeszłości tego samochodu było montowanie na samym początku tych samych silników. Avensis spotkał się z bardzo dobrym przyjęciem. Bowiem okazał się być bardzo wygodny, przestronny, bardzo dobrze wyciszony, a przy tym ekonomiczny. Jego kierowcy z pewnością nie narzekają również na sposób w jaki się go prowadzi. Tutaj ważnym atutem okazał się wybór jednego z trzech nadwozi. Cztero-drzwiowy sedan – pojemność bagażnika 500l, pięciodrzwiowy hatchback – bagażnik 510l lub pięciodrzwiowy kombi, wydłużony o 8cm – bagażnik 530l. Silniki tych aut były oszczędne oraz ciche. Tutaj jako ciekawostkę można przytoczyć serię Leana Burna, która przystosowana była do spalania bardzo ubogich mieszanek. Na desce rozdzielczej była umieszczona kontrolka, która wskazywała kierowcy optymalny zakres obrotów silnika. Turbodiesel starszej generacji również był oszczędny, jednak pracował o wiele głośniej oraz chrapliwie. Ci którzy są amatorami wysokoprężnych jednostek napędowych powinni rozglądać się raczej za odrobinę nowocześniejsza konstrukcją z zasilaniem typu common-rail. Zatem tutaj wybór należy przede wszystkim do nas.

Zostaw komentarz

Musisz być zalogowany, żeby zostawić komentarz.